Som finalistes!!!

No podem estar més contents perquè… Un munt de lectures és finalista en el VIII Premi Espiral Edublogs! Aquest premi pretén fomentar i difondre la tasca educativa que porten a terme blogs de diferents tipologies. Hi participen blogs en castellà, català, euskera i gallec, administrats per docents, alumnes, centres educatius o ampes. Podeu consultar aquí els blogs classificats en totes les modalitats.
L’alegria de formar part de la llista de finalistes ens empeny a continuar treballant per als joves lectors, els nostres alumnes, i per la lectura.

Informa: Ana María Gutierrez