Pla Específic d’Obertura del Centre juny 2020 i models de declaració responsable

Donada la situació actual, s’ha elaborat un Pla específic d’obertura del centre per tal de planificar el final de curs. Podeu consultar aquest document aquí mateix i al menú de l’esquerra, on s’anirà incloent totes les actualitzacions així com informacions interessants per a les famílies i l’alumnat.

A continuació del pla trobareu els vincles per descarregar-vos el model de declaració responsable per a les famílies d’alumnes.

Model de Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació secundària obligatòria, batxillerat i cicles formatius (per a alumnes menors de 18 anys)

Model de Declaració responsable d’alumnes majors de 18 anys (batxillerat i altres ensenyaments)