INVESJOVE SORT

El passat dijous 21 de març va tenir lloc la V Jornada InvesJove a l’institut de Sort, amb assistents del mateix institut, de l’institut de Tremp i del de la Pobla de Segur.
L’acte va començar a les 10 del matí i, després de fer les presentacions oficials, vam escoltar la conferència “L’elaboració del treball de recerca”, a càrrec de Sìlvia Romero i la presentació de l’experiència “Els peixos als estanys dels Pirineus: origen i variables que n’expliquen la distribució”, a càrrec d’Àlex Miró.
Després d’un petit refrigeri, els alumnes de 1r de Batxillerat van poder assistir a la presentació de diferents treballs de recerca d’alumnes de 2n de Batxillerat.
Esperem que la jornada fos molt profitosa per a l’alumnat que ja ha començat a elaborar el seu treball de recerca.

Hi haurà també una jornada a Puigcerdà i una altra a Pont de Suert, on 3 alumnes de 2n de Batxillerat també hi presentaran els seus treballs.

Informa: Coordinació Pedagògica.