Intercentres 2019: Trobada esportiva INS Hug Roger III-INS Morelló

En motiu de la MARATÓ de TV3 (aportació voluntària) i per 4t any consecutiu, el divendres passat 13 de desembre , vam aplegar-nos petites minories de cada curs de la ESO, d’alumnes de la nostra comarca, per realitzar esports adaptats, al poliesportiu Els Til·lers de Sort. Un total de 20 alumnes de l’INS  Morelló i uns 30 de l’institut de Sort, vam passar la tarda realitzant partits dels esports , bàsquet, voleibol i futbol , amb diferents adaptacions a mobilitat reduïda.

A tothom (jugadors, monitors, espectadors,organitzadors, col·laboradors), gràcies per la vostra participació!

Informa: Marta Font