Intercanvi lingüístic amb Céret

Del 16 al 19 d’octubre, l’alumnat de Sort va anar a Céret, per fer l’intercanvi lingüístic amb el Collège Jean Amade. Van participar 20 alumnes de tercer i quart de l’ESO que van romandre durant quatre dies a les llars dels seus correspondants. L’intercanvi va ser un èxit. El proper mes d’abril, l’alumnat de Céret serà rebut per les famílies de Sort.

Durant l’estada a Céret, l’alumnat dels dos centres educatius van fer diverses activitats conjuntament com conèixer el sistema educatiu francès mitjançant un seguiment del dia a dia del Collège, diverses activitats esportives a l’Escola Francesa de Vela  de Sant Cebrià, la visita i el Taller “Reporter photo” a la Maternitat d’Elna, una excursió sobre els camins de la Retirada republicana i dels litorals, un taller d’escriptura entre l’alumnat dels dos centres i una iniciació a les cartes catalanes : el truc.

Informa: Toni Leal