L’institut a la Fira de Sort!

L’any passat vem iniciar unes activitats de col·laboració amb la Fira de Tardor de Sort, on els alumnes de cicles ajudaven a dinamitzar-la amb diferents activitats

Aquest any els alumnes de 2n del CFGS de Turisme han preparat una descoberta turística fotogràfica de Sort que ha funcionat d’allò més bé, motivant a conèixer i descobrir curiositats del poble de Sort i dels seus recursos, d’una forma divertida i engrescadora, a part de participar en el sorteig d’una panera de productes locals i ecològics del Tros de Sort. La rebuda ha estat molt satisfactòria entre els participants i els alumnes han pogut mostrar el gran potencial d’ells mateixos i del curs que s’està oferint.

D’altra banda, el CFGM de Serveis en Restauració ens ha sorprès davant el 10è Concurs de Ratafia, amb els joves que estan estudiant amb una impressionant tasca oferint els productes amb gran professionalitat. Moltes gràcies per haver participat amb aquestes ganes i aprendre tant ràpid!

A més a més, els alumnes de 4 d’ESO també van muntar parada a la fira i van dinamitzar un servei de ludoteca, amb l’objectiu d’ajudar al viatge final de curs, en què desenvoluparan el Projecte de Recerca.