Els alumnes de 4rt d’ESO amb #OrientatPirineu

Els alumnes de 4rt d’ESO han estat fent una feina molt interessant, participant en el programa #OrientatPirineu per a donar a conèixer les diferents opcions formatives i entendre les sortides professionals que tenen cadascuna d’elles.

Ho han fet mitjançant unes entrevistes de radio que podeu escoltar a aquí mateix👇👇.

Els nostres joves i els entrevistats, han estat a l’alçada dels mateixos professionals dels sector!!

• Entrevista a Tomàs Garcia Espot:
  • Entrevista a Àlex Sánchez:

Entrevista a Nuria Canals:

• Entrevista a Silvia Rodríguez Busquet:
  • Entrevista a Josep Sala:
  • Entrevista a Emilia Verónica:
  • Entrevista a Fina Graells:
  • Entrevista a Josep Vidal:

També van fer un programa de ràdio en directe entrevistant a tres professionals que ens van explicar les seves experiències amb els estudis i el mon laboral. Podeu escoltar-lo en aquest vincle de Tampanada Ràdio:

Cliqueu aquí per escoltar el programa.