Els agents rurals ens expliquen sobre la gestió de fauna a la comarca

Aquesta setmana han vingut dos representats del cos d’agents rurals de la comarca a fer-nos una explicació sobre la important tasca que es desenvolupa des d’aquest cos i sobre la gestió de la fauna a la comarca, especialment en referència a la caça i la pesca.

Hi hem participat els alumnes de 4rt d’ESO i del CFGS de Turisme, ja que a part de ser un tema interessant des de l’àmbit del medi natural també ho és des de la perspectiva de recurs turístic. Una vegada més el sector del turisme s’entrellaça amb el medi natural i la seva gestió, i entendre que la caça i la pesca a part de ser una eina de gestió també esdevé un recurs turístic, és de gran importància per als nostres alumnes i pel futur de la comarca.