El periodista Humbert Ruiz ens visita

9MàgicEl periodista Humbert Ruiz ens visita

El passat dilluns 2 de març, el periodista Humbert Ruiz va oferir una classe magistral als nostres "periodistes" de la Revista Digital de primer d'ESO.

Humbert ens va explicar en que consisteix la feina de periodista i els diferents elements que formen un diari. Va obrir un gran debat sobre què és noticia i què no és noticia i sobre com introduir la opinió dintre d'un article.

Els nostres alumnes li van mostrar la feina realitzada a través del blog El 9 Màgic. Humbert els va felicitar i els encoratjà a continuar aquesta gran tasca.

Aprofitem la ocasió per recordar-vos que si teniu alguna noticia important, tant del centre com de la vostra població, no dubteu en adreçar-vos als "periodistes" de primer d'ESO, estaran encantats de apuntar el que els hi expliqueu per publicar-lo.

Informa: Santiago Flavián

Informa: Santiago Flavián

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *