Dia mundial SIDA

El proper dimecres 1 de desembre és  el DMS( dia mundial de la SIDA). Com cada any, l’associació Anti-SIDA, ens ha proposat una activitat, en aquesta ocasió una gimcana, per a fer difusió i prevenció  d’aquesta malaltia. Per això , comptem amb el alumnes de 4t que seran els dinamitzadors de les 4 proves de que consta la gimcana.

Com afectarà això a les classes? Doncs a la primera o segona classe, els alumnes de 4t, en grups de 4 o cinc persones, passaran per les classes i llegiran el manifest del DMS. També explicaran en que consisteixen la resta de proves i on es realitzaran.

Pel que fa a les altres proves, es realitzaran a l’hora del pati i a partir de les 13:05 a la zona de taquilles. En aquesta zona, comptarem amb el suport- informació de la infermera de Salut i Escola.

Els professors també podem participar-hi, deixant la nostra ma estampada, responent un qüestionari i/o  escrivint un lema preventiu (Aquestes són la resta de les proves que es faran al "Hall") Ànims!

Informa: Marta Font