Darrere el teló

Darrere el teló (recull d’imatges del taller de teatre de l’INS Hug Roger III)
El passat 22 de desembre va ser el gran dia: la trentena d’alumnes que pertanyen al grup de teatre del nostre centre estrenaven obra (o, millor dit, obres). Darrere d’aquesta funció hi ha hagut moltes hores de dedicació, de bons moments i també, cal dir-ho, de nervis i fins i tot desànim. Però el teatre és màgic, tothom ho sap, i amb aquesta premissa, res no pot sortir malament.

Volem compartir amb tots vosaltres alguns moments que hem viscut durant els assajos previs, i algunes instantànies de la posada en escena. Sabem que la màgia del teatre no s’esvairà mai i esperem que ajudi als nostres alumnes a ser, si més no, millors persones.

Informa: Ana Maria Gutierrez. (http://unmuntdelectures.blogspot.com.es/)