Congrés de l’educació Pública de Catalunya 2020. Debats Territorials

Aquesta iniciativa sorgeix en una primera trobada entre escoles i persones relacionades amb l’educació, el món universitari i entitats diverses, per definir una iniciativa col.lectiva que comportés una acció per parlar d’educació.

En aquest sentit, s’estan realitzant debats territorials a partir d’un marc de treball (xarxa 0-12) que consta de tres parts fonamentals: Principis, accions i condicions que es treballaran a través de diferents dinàmiques. L’objectiu principal d’aquestes jornades és enriquir aquests conceptes, obrint reflexions i propostes a la resta d’etapes educatives i a la societat en general.

Al nostre territori, als Pallars, es celebren aquestes jornades a l’escola Valldeflors de Tremp (com a temàtica principal “Inclusió i equitat”), i al nostre  institut Hug Roger III es treballarà sobre la temàtica “Model d’Educació Pública”.

A Sort es celebrarà el proper 11 de març del 2020 i caldrà inscriure prèviament. Us anirem informant!

*Per més informació:

Què és el Congrés?