Complement del curs “Bon Coneixedor” del Parc Natural de l’Alt Pirineu

Durant aquestes dues setmanes, els alumnes del CFGS de Guia, Informació i Assistències turístiques en l’àmbit mediambiental que han volgut, han pogut assistir al complement del Curs del “Bon Coneixedor” del Parc Natural de l’Alt Pirineu.

No neguarem que ha estat un gran esforç per aquests alumnes, ja que han hagut d’assistir a les classes teòriques i sortides pràctiques, tot just a final de curs. Però si superen l’examen que tenen aquesta setmana, podran exercir com a guies acreditats del Parc Natural i optar a certes feines que requereixen o valoren positivament aquesta titulació complementària.

Ànims i esperem que pugueu assolir el vostre repte tots els alumnes de 2n curs que us ho heu proposat!