Activitat a les Planes de Son

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO del nostre institut juntament amb els del SES Morelló, d’Esterri han participat en la III Jornada de Salut Activa a les Planes de Son. Aquesta edició, sota el lema “ESTEM PANTALLATS?” s’ha volgut fer una reflexió sobre l’ús que fem de les noves tecnologies.

En la jornada els alumnes han participat en una xerrada a càrrec de Jordi Bernabeu i en diferents tallers relacionats amb el tema.

Després de dinar han fet un taller d’orientació al voltants de Planes de Son. Tots han sabut seguir molt bé les instruccions i han tornat al punt de partida.

Informen: Els tutors de 3r i 4t d’ESO