FESCURT. I Festival de Curtmetratges

El passat dimarts, 17 de novembre, es va celebrar a l’INS Hug Roger III el I Festival de Curtmetratges: FESCURT.

Els alumnes de 2on d’ESO van participar en aquest festival bilingüe – castellà i català – en qualitat de guionistes, productors, actors i actrius. Les originals produccions consistien en adaptacions de contes tradicionals a la realitat social actual i versaven sobre qüestions ben diverses com ara l’assetjament escolar, la violència de gènere, l’homosexualitat, els somnis futurs, els drets dels infants o les relacions socials complexes. Totes elles tractades des de diferents gèneres  (humorístic, documental, experimental) i perspectives.

Els curts guardonats van ser La Caperucita Negra, en la categoria de llengua castellana i L’Aneguet Lleig, en la categoria de llengua catalana.

Aquesta activitat s’inscriu dins el nou programa d’Ensenyament i Aprenentage Integrat de les llengües catalana i castellana.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *