merlí

Merlí és una sèrie de televisió de TV3, tracta sobre un professor de filosolfia  que fa pensar als seus alumnes lliurement mitjançant uns mètodes poc ortodoxos, que dividiran les opinions de la classe, el professorat i les famílies.

La segona temporada de Merlí ha començat amb diverses picades d’ullet a les demandes de més i millor representació femenina a la sèrie: hem vist sales de professors més variades, s’han introduït dos personatges femenins nous -la Coralina, cap d’estudis (“Ja era hora, una dona”, diu la Glòria, la professora de plàstica), i l’Oksana, una nova estudiant- per un de masculí -en Millán, el nou professor de castellà. A la classe de filosofia hem sentit reivindicacions tals com per què les dones i els gais no poden formar part de la normalitat.

Ja veurem com acaba tot aixó.

Resultat d'imatges de merli