Jornada Talent Emprenedor a Tremp

El nostre institut, com cada any, participa en concursos i jornades on l’emprenedoria n’és la protagonista.

Ens van representar l’Eva Tarragona, com a ex-alumna i emprenedora; l’Alfredo Corralero, com a alumne guanyador del concurs de fotografia l’emprenedoria, i l’alumnat que presentava projectes.

SNOWIX va ser el projecte presentat pels alumnes CFGS d’Animació,  una simulació d’empresa d’activitats de neu. L’alumnat d’emprenedoria de 3r d’ESO van explicar des de la vessant d’emprenedoria social i solidària el projecte de recollida de fons per a la Marató de TV3 “Tortitas solidàries”.

Cal dir que  que tots van fer un gran paper i els donem les gràcies alhora que els felicitem.

Informa: Isabel Banderas