Sortida a Andorra 1 ESO

Els alumnes de 1r d’ESO del centre van fer una visita cultural a Andorra. Malgrat que el temps no va acompanyar i no vàrem poder fer tot el que teníem previst, la sortida va ensenyar als alumnes que no és només un país amb moltes botigues sinó que a mès té un Museu Thyssen on es poden veure exposicions molt interessants de pintors famosos, com va ser aquesta anomenada “Influencers”, en què podem trobar escultures d’artistes catalans com Salvador Dalí i Jaume Plensa; i que es pot fer entrevistes a la gent del país i a turistes per obtenir molta informació interessant de la zona.”

Tutores de 1r d’ESO

1. Claudiu Dudau

Pues sí!!
    Els vec molts forts segur que mengen molta verdura 🤣🤣
    Que grans es fan recordo quan eren uns moixonets.