Els de 1r d’ESo anem a muntar a cavall amb els de cicles formatius!

Finalment, la meteorologia ens va deixar realitzar activitat de cavalls, el dimecres 7, amb els alumnes de CF de Conducció d’Activitats, a l’hípìca de les Vernedes.

Aquesta activitat resulta molt enriquidora per als alumnes, no només des del punt de vista físic, sinó també perquè ens permet gaudir del nostre entorn més proper, de la tardor, de la natura, del contacte amb els alumnes d’altres etapes educatives, del contacte amb animals i, sobretot, de la relació entre l’alumnat i el professorat en un àmbit diferent a l’habitual.

Gràcies als alumnes del cicle de conducció, per les seves mostres d’atenció i  d’aprenentatge, segur que a tots ens han quedat ganes de repetir-ho!

Informa: Marta Font