Viatgem a Toulouse!

L’alumnat de primer de batxillerat i de 1r curs dels cicles de Turisme i Comerç, va realitzar un homenatge floral a les republicanes i als republicans que van haver d’exiliar-se a Tolosa de Llenguadoc en finalitzar la Guerra Civil Espanyola. L’emotiu homenatge es va realitzar a la riba del riu Garona.

La sortida va ser de dos dies, i es va fer un guiatge dels llocs més emblemàtics de Toulouse per part de l’alumnat del cicle de primer de Turisme als seus companys i companyes de 1r de Batxillerat, una gimcana grupal de recerca dels indrets més significatius de l’exili republicà i una visita al dia següent als tallers de la fàbrica de muntatge final de l’avió Airbus.

Informa: Toni Leal