Intercanvi lingüístic a Roses amb 2n de Batxillerat

Els dies 10 i 11 d’octubre l’alumnat de 2n de Batxillerat va gaudir el 10è intercanvi lingüístic amb l’Institut Cap Norfeu de Roses.

Les activitats realitzades van ser: visita al Museu Dalí de Figueres, visita a les rodalies de Roses amb el trenet turístic, visita a les instal·lacions de l’institut, rebuda oficial a l’Ajuntament de Roses, viatge en vaixell de Roses a Cadaqués.

La rebuda per part de l’alumnat i professorat de Roses va ser molt càlida… però el viatge es va fer molt curt!!!!

El servei de premsa de l’Ajuntament de Roses ha actuat amb rapidesa i la notícia de l’intercanvi ha estat ja publicada per dos mitjans de comunicació: el primer, d’àmbit comarcal (el setmanari Empordà) i l’altre, d’abast local (la web de notícies Vila de Roses).

Enllaç 2

Informen: Montse Mont i Carme Schouten