Visita alumnat 6è Ramon Faus

Avui ens han vingut a visitar l’alumnat de 6è de l’Escola Ramon Faus. Han fet un recorregut per l’Institut.

Primera presa de contacte i rebuda al vestíbul. A la sala d’actes els han explicat com aniria la visita. Els hem donat un dossier on s’explica el funcionament del centre. Seguidament han passat pels laboratoris, la biblioteca (per ells, la ” biblio”), el poliesportiu (per ells, “el poli”), el pati, la cafeteria i el taller de tecnologia (per ells, “tecno”).

A poc a poc, se’ls han passat els nervis que duien a l’arribada.

Els esperem a tots al setembre per començar amb energia una nova etapa en les seves vides i créixer junts.

A continuació, teniu un recull de fotografies de la visita.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *