Sortida a Barcelona. Batxillerat

Sortida de batxillerat a Barcelona

El passat dijous 21 de març l’alumnat de primer i segon de batxillerat va realitzar una sortida a Barcelona. Al matí van anar a veure l’obra de teatre La tendresa de l’autor i director Alfredo Sanzol al teatre Poliorama. És un comèdia inspirada en l’obra de Shakespeare que tracta de manera divertida els prejudicis que tenim els homes sobre les dones i les dones sobre els homes. Entre els actors, destaquem la interpretació d’Elisabet Casanovas (coneguda pel seu paper a la sèrie Merlí), Jordi Rico (actor de la sèrie Com si fos ahir), Marta Pérez (un de les fundadores de T de Teatre).

A la tarda, els alumnes de primer van fer una visita guiada pels edificis i monuments rellevants del Raval que expliquen la història científica de la ciutat.

D’altra banda, l’alumnat de segon va assistir al Saló de l’Ensenyament on van poder rebre de primera mà tot tipus d’informació sobre universitats, graus, cicles formatius…