Sant Jordi 19

Dimarts 23 vam celebrar Sant Jordi, dia en que les roses, els llibres i petons tenen un especial protagonisme.

L’alumnat de 1r , 2n d’ESO i Aula de Projectes va fer classe les dues primeres hores del matí, després van veure una obra de teatre al poliesportiu de l’Institut i finalment van fer activitats lúdiques de Sant Jordi a l’aula.
L’alumnat de 3r d’ESO tenien organitzades diferents activitats al llarg del matí com recital de poemes, obra de teatre, venda de llibres…
L’alumant de 4t d’ESO, Aula Oberta i 1r de Batxillerat van fer classe les 4 primeres hores del matí, després. les últimes dues hores del matí van veure l’obra de teatre.
L’obra de teatre que es representà s’anomena “POLS” de la companyia “La Inestable 21”.