Robolot

El passat dia 13 de maig, es va celebrar a Olot el tradicional concurs de robòtica didàctica «robolot». Aquest any les proves pels alumnes es concentraven en un sol dia, cosa que va provocar que a més d’un li costés seguir el ritme de la competició. Els participants de Guissona es varen inscriure a la modalitat de minisumo i rastrejadors. Cal destacar l’elevada presència en la categoria de minisumo on es varen poder veure molt combats de qualitat. El ventall d’estudiants de Guissona anava des de 3r d’ESO fins a 2n de batxillerat. Tot un rècord en representació!

Els concursants de 3r d’ESO:

Noa Ocaña, Jana Solé, Anna Maria Zakreva (grup de 3 noies que va aconseguir el segon lloc absolut en minisumo), Isaac Cinca, Vitaliy Skrynyk, Joel Alcaraz, Èric Estivill.

De 4t d’ESO:

Marc Domenjó, Juan Pablo Devesa i Àlex Pons (3r classificat absolut en minisumo).

De Batxillerat:

Lara Solé, Arnau Puig, Joan Mas i Stepan Shkvarylo.

La valoració general que varen fer els estudiants de Guissona va ser molt positiva. Aquesta nova experiència els va permetre posar-se a prova i mesurar les seves habilitats com a constructors i programadors de robots. Malgrat que els resultats no varen ser tant positius com s’esperava, vivències com aquesta els anima a seguir treballant per millorar la competitivitat de les seves creacions.