Orles Batxillerat 2017

Ja ha passat un any més i com és costum es va fer entrega de les orles a l’alumnat de la promoció 2015-2017.

Va ser un acte commovedor i entranyable, perquè els comiats de les persones que aprecies són així. L’alumnat va estar acompanyat per familiars, professors i amics tots ells molt emocionats.

Els clou una etapa on han crescut junts com a persones a més de com a professionals. Ara encetaran un nou moment; alguns aniran al món del treball, altres seguiran estudiant a la Universitat o en Cicles formatius, però tant de bo el que han après a l’Institut Guissona els hagi marcat, els sigui profitós i els ajudi a ser millors homes i dones.

A totes elles i ells, moltes felicitats i els millors desitjos d’un futur farcit de reptes i èxits!

Bona