Festa de Sant Jordi als Cicles Formatius

El dia 22 d’abril del 2016 alumnat i professorat de Cicles Formatius vam celebrar  diverses  activitats en commemoració de Sant Jordi.

En efecte,  després de fer dues classes  normals, vam tornar a rebre els Margeners que ens van ensenyar a fer pilars i enfilar-nos-hi;  també hi van haver  partits de diferents esports: futbol, vòlei i bàsquet.  En la ja tradicional competició de Pinball Sergi Garcia, Tània Soriano, Arnau Graells i Rui Antunes van ser els campions. Al mateix temps, vam tenir l’oportunitat d’intercanviar llibres en una paradeta de organitzada per l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa i SMX.

A més, el Jordi Coscollola, ex – alumne del cicle d’alimentària va venir a explicar els inicis de l’empresa familiar (antiga casa Magí), els productes innovadors que hi fabrica i la seva botiga on-line.

En un altre ordre de coses, cal destacar  la gran participació en el  Torneig d’escacs de Partides Llampec : 18 jugadors es van jugar el campionat d’escacs en 5 rondes per sistema suís.

Finalment, durant el berenar posterior amb coca de Sanahuja, Pedro Torrado va recollir la copa gran d’escacs i Sasha Zakreva la de sots-campió, Roman Susryda el de mecanògraf més ràpid en la competició que es va fer simultàniament amb màquina d’escriure Olivetti.  També l’autora del cartell anunciador de Sant Jordi, Carla Marsiñach, va rebre el seu premi.

activitats_escacs  w_berenar (4)