Copa Cangur 2018

Ahir, 25 de gener, va tenir lloc la 1a fase de la 5a edició de la Copa Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques a l’Institut Alfons Costafreda de Tàrrega.

En la primera fase d’aquesta activitat es tracta de la resolució de problemes per equips de centre. El disseny del joc fa que l’alumnat participant de seguida estableixi estratègies de joc i de repartiment de la feina i pensi i debati amb molt d’interès els problemes proposats.

És la primera vegada que l’Institut Guissona es presenta a aquest concurs i la veritat és que l’experiència ha estat molt gratificant, tot i que no s’ha acabat aquí, perquè n’hem resultat GUANYADORS de la nostra seu en la primera fase, i per tant el concurs continua!

Els alumnes que hi van participar van ser: en Martí Gumà, Ricard Mas i Stefan Catargiu de 2n d’ESO i en Lluc Estruc, Isaac Cinca, Jana Solé i Èric Estivill de 3r d’ESO.

Els centres de la província de Lleida que continuaran a la fase final prevista el dia 1 de març al Tecnocampus de Mataró són: Fedac de Lleida, INS Ronda de Lleida, Mater Salvatoris de Lleida, INS Pla d’Urgell de Bellpuig i Institut Guissona.

Felicitats pel resultat i ànims en la pròxima sessió !!