Copa Cangur 19

Ahir, 24 de gener, va tenir lloc la 1a fase de la 6a edició de la Copa Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques a l’Institut Alfons Costafreda de Tàrrega.

La primera fase d’aquesta activitat tracta de la resolució de problemes per equips. El disseny del joc fa que l’alumnat participant de seguida estableixi estratègies de joc i de repartiment de la feina i pensi i debati amb molt d’interès els problemes proposats.

Els Instituts participants en la nostra zona han estat els de Agramunt, Cervera, Guissona i Tàrrega.

És la segona vegada que l’Institut Guissona es presenta a aquest concurs i per segona vegada n’hem sortit guanyadors!

Ha estat un concurs molt renyit i emocionant. Fins la resolució de l’últim problema no s’ha decidit el grup finalista.

Els alumnes que hi han participat han estat: Alexandra C., Roman D.,  Achraf Z. D. de 2n d’ESO i  Martí G. M, Ricard M. S., Dídac M. M. i Gerard V. H. de 3r d’ESO.

Felicitats pel resultat i ànims en la pròxima sessió a Mataró!!