VAGA D’ALUMNAT DIJOUS 17 I DIVENDRES 18 D’OCTUBRE

Hi ha convocada una vaga d’estudiants per dijous 17 i divendres 18 d’octubre.

Han demanat fer la vaga seguint el protocol establert tots els grups de 3r d’ESO, 4t d’ESO, Batxillerat i cicles formatius i per tant poden fer-la, EXCEPTE 3r ESO C. (Els alumnes de 2n del cicle SMX faran vaga només el divendres 18)

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a fer vaga.

Recordem que el dret de fer vaga és individual i que malgrat el grup classe hagi decidit donar suport a la vaga, cada alumne i família pot decidir si exerceix aquest dret i per tant si assisteix a classe o no. Els alumnes de 3r i 4t d’ESO necessiten autorització dels pares, mares o tutors legals per poder justificar aquesta falta com a vaga.

Les classes pels alumnes que assisteixin al centre es duran a terme amb normalitat. El professorat pot decidir si avança o no matèria, però no es poden dur a terme activitats avaluables.

Hi ha convocada una VAGA GENERAL pel divendres dia 18 per a tots els treballadors. Informarem properament quan tinguem més dades.