DIA DE LA CIÈNCIA A L’AIRE LLIURE

Dimarts, 23 d’abril, coincidint amb la Diada de Sant Jordi, l’institut va celebrar el Dia de la Ciència.

De nou a onze del matí, l’alumnat de 3r d’ESO van explicar principis científics i mostrar una experimentació com a prova de la teoria exposada. A la zona del pati, cada grup va presentar a l’alumnat de primer cicle de l’ESO i de Biologia, Programació, Ciències Aplicades i Visual i Plàstica els experiments que van preparar.

Aquest curs el ventall d’experiments que es van presenciar en directe van ser: Els cucs ballarins, Ara hi és, ara no hi és!, L’equilibri impossible, Omplir globus amb química, Columna de densitats, Camaleó químic, Magnetisme i electricitat, Fora color, Volcà i Líquid no-newtonià.

L’alumnat va passar uns estona divertida, formativa i plena de curiositat que els va permetre interactuar amb cada experiment que observaven.

Dia de la Ciència-24 (3ESO)