Sol·licitud de títols

Títols d’ESO

L’expedició dels títols d’ESO s’inicia d’ofici i, per tant, la persona interessada no l’ha de sol·licitar ni ha de pagar cap taxa.

Si no pot recollir-lo la persona titular, cal que que la persona autoritzada porti el document següent: autorització.

 

Títols de Batxillerat i Cicles Formatius

A partir del curs 2025-26 els títols de Batxillerat i de Cicles Formatius s’han de sol·licitar mitjançant un tràmit telemàtic al qual s’hi pot accedir des del següent enllaç: Sol·licitud títol

Aquest tràmit serveix tant per demanar-lo per primera vegada com per sol·licitar un duplicat o bé una actualització per canvi de dades.

Un vegada fet el pagament de la taxa, us heu de posar en contacte amb secretaria a través del correu: secretaria@insguinovarda.cat per finalitzar el tràmit.