SANT JORDI A L’INSTITUT

Dimarts, 23 d’abril, l’institut va celebrar la diada de Sant Jordi. L’alumnat de quart d’ESO i de segon de Batxillerat i de TAPSD van muntar les parades per a la venda de roses, llibres i manualitats amb motius de la diada.
A l’escenari, es van lliurar els premis als guanyadors del concurs literari, de fotografia matemàtica, Art & Writing, Pinzell i Ploma i Theatron i es va gaudir amb les actuacions musicals de Judith Asencio (veu) i Iván Ruiz (guitarra) que van interpretar el bolero Piensa en mi i de l’alumnat de primer i segon d’ESO que van cantar Adiemus de Karl Jenkings, Elefants volant, d’Oques Grasses i Si et quedes amb mi, de Sopa de Cabra.
A més, des de les onze del matí, quart de l’ESO va posar en funcionament el bar perquè tothom prengués un esmorzar com cal i van vendre números per a la rifa d’una panera.

L’alumnat guardonat ha estat:

Concurs literari

Narrativa

1r i 2n ESO: El príncep desaparegut, Paula Giménez (2B)
3r i 4t ESO: Unos ojos sin vida, Vega Bautista (3D)
BATXILLERAT I GFGM: Un simple juego de canicas, Sergio Castillo (2BATX A) i Tertulia tierna, Ilé González (2BATX A).

Poesia

1r i 2n ESO: El món injust, Alba Sánchez (2A)
3r i 4t ESO: Un mes i unes quantes setmanes, Aina Medina (4B)
BATXILLERAT I GFGM: Un tretze de gener, Genís Palà (2BATX B)

Art & Writing

1r i 2n ESO: Kayla Barberán (2D)
3r i 4t ESO: Nahiara Fernández (4C), Martina Álvarez (3A, francès)

Pinzell i Ploma

1r i 2n ESO: Tiffany Farez (2B), Kayla Barberán (2D)
1r i 2n BATXILLERAT: Xavier Esteve (2BATX B)

Theatron

Grup format per Nayara Cayero, Candela Fernández, Daniel Peña

Fotografia Matemàtica

1r i 2n ESO: Torno en un…, Daniel Britos (2D).
3r i 4t ESO: Escales de diferències, Karen Blanco (3D).
1r i 2n BATXILLERAT: Sinus o cosinus, de Pau Millán (2BATX B).

Sant Jordi-24