PLUJA DE PREMIS ALS JOCS FLORALS

Dimecres, 24 d’abril, el Teatre Foment de Piera va acollir el lliurament de premis dels XI Jocs Florals i dels VI ‘Tracta’m de Tu’.
En els premis literaris i del ‘Tracta’m de tu’, hi van participar alumnes del primer cicle d’ESO. Leyre Barberán, Irene Morillas i Biel Matas van obtenir el primer, segon i tercer premis en la categoria de prosa amb els relats Algú enamorat de tu, Eileen i Avi, t’estimo. En la cataegoria de poesia, Kayla Barberán i Pau Oreiro van guanyar el primer i segon premis amb els poemes Les discapacitats i El drac.
Els alumnes Iker Ullate, Diego Asensio i Yasmine Faiz van ser finalistes del concurs literari i el grup format per Joan Bort i Max Garcia van optar al premi ‘Tracta’m de tu’.
Aquestes iniciatives són organitzades per l’Ajuntament de Piera en el marc del Pla Educatiu d’Entorn (PEE) amb la finalitat de promoure la creativitat dels alumnes i donar a conèixer la tasca que es fa als centres educatius.

Jocs Florals i Tracta'm de tu-24 (ESO)