Transport escolar

El Consell Comarcal ofereix el servei de transport escolar als alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles que ho demanin i tinguin la residència en alguna de les urbanitzacions de Piera.

rutes transport escolar 2023-2024

Informació per demanar el servei de transport per al proper curs 2023-2024:

Fins al 14 de juliol de 2023 estarà obert el termini per presentar les sol·licituds de Transport Escolar pel curs 2023-2024.

La tramitació serà totalment telemàtica. Cliqueu en aquest enllaç a la web del consell per accedir-hi directament, sol·licitud telemàtica per al transport

Aquesta tramitació l’ha de fer la família directament i per això s’ha creat el manual d’instruccions per les famílies. Tant es pot fer des d’un mòbil com des de l’ordinador.

Guia de tramitació transport escolar

Guía de tramitación transporte escolar Castellà

Reglament transport

Per a sol·licituds noves, la documentació obligatòria a presentar és:

• DNI/NIE/Passaport de la persona sol·licitant
  • DNI/NIE/Passaport de tots els fills pels quals es sol·licita el transport

La documentació en cas de transport no obligatori:

• DNI/NIE/Passaport del titular del compte corrent
  • Certificat bancari

Aquesta documentació s’haurà d’adjuntar al formulari. Per a cada apartat, només es podrà posar un arxiu. Per tant, s’hauran de posar tots els DNI/NIE, en un sol document (Word o PDF).

Es tracta d’una única sol·licitud per família, encara que els germans vagin a diferents centres escolars.

En qualsevol cas, el telèfon de servei facilitat pel consell és el 93.805.15.85 extensió 324 i el correu electrònic transport@anoia.cat per si calgués fer-los alguna consulta.