PROJECTE REACCIONA

Aquest curs un grup de 4t d’ESO ha participat el el “Projecte Reacciona”. La seva finalitat és treballar la consciència social i la cultura de la pau mitjançant la realització d’un curtmetratge per part de l’alumnat.

Enguany l’alumnat ha triat l’associació d’agermanament entre Igualada – Nueva Esperanza. Amb el curtmetratge que han gravat han ajudat a fer visible l’objectiu de l’associació, que és ajudar als joves perquè no acabin en mans de les Mares (grups de màfies). Ha sigut especialment emotiu perquè  l’associació feia 30 anys de la seva creació.

Posteriorment, el 12 de juny es van presentar al CosmoCaixa els curtmetratges del Projecte, fets per diferents instituts de tot catalunya.

El projecte ha estat tot un èxit i el curs vinent es repetirà l’experiència.

Aquí teniu l’enllaç per poder gaudir del curmetratge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *