VISITA AL MNACTEC DE TERRASSA

Divendres, 12 d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO de l’Ins va visitar el Museu Nacional de la Ciència i la Tecnologia de Terrassa (MNACTEC) on va veure el funcionament d’una antiga fàbrica tèxtil i va realitzar un taller d’engranatges i un altre d’energies fòssils.
Llegeix més»

RECALCULEM LA BARCELONA MEDIEVAL!

Divendres, 12 d’abril, l’alumnat de 2n d’ESO de l’Ins va visitar Barcelona per explorar l’emblemàtic barri del Born amb TEA Difusió Cultural. Van realitzar una activitat dirigida on van descobrir joies arquitectòniques com Sta. Maria del Mar i el mercat de Sta. Caterina. També van… Llegeix més»

SPORT DAY-24

Divendres, 12 d’abril, l’institut va viure una diada esportiva, organitzada pels alumnes de 1r de Batxillerat i el professorat d’Educació Física, adreçada a l’alumnat de 4t d’ESO. Aquest any els centres que hi han participar han estat E. A. Apiària i l’Institut Escola Piera i… Llegeix més»

PAS AL SUPORT VITAL BÀSIC!

Durant la primera setmana d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO i de 1r de Serveix Comercials va participar en uns tallers d’Autoprotecció i suport vital bàsic, organitzats per la Creu Roja, amb la finalitat de saber realitzar els primers auxilis de manera segura, ordenada i eficient.
L’alumnat… Llegeix més»

TALLER SHARE DELS MOSSOS D’ESQUADRA

Durant el tercer trimestre, l’alumnat de 1r de Batxillerat i dels CFGM de TAPSD i SMX ha assistit a les xerrades del taller Share organitzades pels Mossos d’Esquadra. Van ser uns tallers on es va incidir en la protecció civil del dret a l’honor, a… Llegeix més»

PLANTEM UN ARBRE!

L’institut va organitzar un acte simbòlic per celebrar el Dia Mundial de l’Arbre que va consistir en plantar un arbre en una zona del pati i en la lectura d’un poema. Tot plegat va servir per recordar la importància que tenen els arbres per a… Llegeix més»

SERVEIS COMERCIALS VISITA LA FIRA DE L’ENSENYAMENT

Dimecres, 20 març, l’alumnat de Serveis Comercials va visitar la Fira de l’Ensenyament d’Igualada que va tenir lloc a l’edifici de l’Escorxador.
La Fira va mostrar als visitants tota l’oferta educativa d’ensenyaments postobligatoris en un mateix recinte amb uns trenta expositors i els va oferir un… Llegeix més»

PRIMER D’ESO VISITA EL CRAM

Dimecres, 20 de març, l’alumnat de primer d’ESO va visitar el Centre de Recuperació d’Animals Marins del Prat de Llobregat.
Van realitzar una activitat de recollida de microplàstics a la sorra de la platja i tallers relacionats amb la protecció de l’ecosistema marí, els animals en… Llegeix més»

TALLER D’APTITUDS I COMPETÈNCIES PERSONALS

Dilluns, 18 de març, l’alumnat de primer i segon de Serveis Comercials va participar en un taller sobre aptituds i competències personals, organitzat per la Diputació de Barcelona.
Van conèixer quines són les habilitats, els coneixements i les aptituds que es necessitin per exercir una ocupació… Llegeix més»

L’INS GUINOVARDA I ELS CICLES FORMATIUS

Divendres, 15 de març, professorat de l’Ins Guinovarda va fer una xerrada informativa sobre els CFGM a l’alumnat de quart d’ESO de l’escola MDP de Capellades.
Van presentar-los quins cicles de grau mitjà poden cursar a l’institut. D’una banda, el de Tècnic/a en Atenció a Persones… Llegeix més»

LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL AL CCCB

Divendres, 15 de març, l’alumnat de segon de SMX va visitar el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) per realitzar un taller i veure una exposició sobre la intel·ligència artificial.
Van conèixer la història, el seu funcionament, la creativitat i els reptes de la IA.… Llegeix més»

ELS PFI I EL PROJECTE ESPORT

Divendres, 15 de març, l’alumnat dels PFI va participar en unes jornades esportives a Igualada.
Les competicions d’atletisme i futbol sala es van dur a terme a les instal·lacions del Club Atlètic Igualada i a la zona esportiva de l’INS Milà i Fontanals.
Aquest esdeveniment esportiu va… Llegeix més»

LA MINIFIRA DE L’ENSENYAMENT ATERRA A L’INSTITUT

Dijous, 14 de març, la Minifira de l’Ensenyament va fer la seva paradeta al gimnàs de l’institut. Aquesta fira, impulsada i dinamitzada per un equip tècnic de l’Oficina Jove de l’Anoia, va posar a disposició de l’alumnat de 4t d’ESO, segon de Serveis Comercials i… Llegeix més»