ANNA MENG REIXAC I EDIT GUZMÁN GUANYEN LA XIV EDICIÓ DELS PREMIS TREC DE PIERA

Diumenge, 24 d’abril, a la sala d’actes del Teatre Foment de Piera es va celebrar l’acte de lliurament de la 14a edició dels Premis TREC als millors treballs de recerca dels alumnes de 2n de Batxillerat de l’INS Guinovarda.
Dels quinze treballs presentats en aquesta edició, Els guanyadors van ser Instal·lació fotovoltaica en un habitatge a Piera, d’Anna Meng Reixach Grandal (temàtica local) i La història interminable del silenci de les dones. Dones, … Haberlas haylas, d’Edit Guzmán Montagut. També es van atorgar diplomes als deu treballs finalistes i als tres accèssits: Pressió social. Afecta a tots per igual?, de Judith Amorós Robles; Difondre informació, la clau per evitar a caure en noves tendències, d’Andrea Boada Castro; Modifiquem la nostra petjada ecològica, de Queralt Farrés Torres; El sucre, una droga normalitzada?, d’Amal Jihari Bouabidi; Aproximació a la realitat a través dels gràfics generats per ordinadors, d’Hugo Planell Moreno; Podem controlar l’atzar?, de Jaume Soler Sanz; Les relacions socials al segle XXI, de Judith Soto Faja; Ha evolucionat la moda?, de Júlia Peralta Lampreave; Menstruació sense embuts, d’Anaïs Arruga Garcia i Noa Pampín Dubar; LGBTIQ+, quina evolució està tenint? d’Anne Campos Abad (finalistes); Renéixer com a artista, d’Alba Silvente Izquierdo; La gramàtica de Fabra a la televisió, d’Aleix Ràfols Bayot i Pla d’empresa KUN, S.L. Assessoria-gestoria-immobiliària, d’Alba Montaner Torregrosa (accèssits).
Aquests premis organitzats per la regidoria d’Educació de l’Ajuntament i l’INS Guinovarda són un reconeixement públic a l’esforç, la motivació i la feina ben feta de l’alumnat de 2n de batxillerat.