L’INS GUINOVARDA APOSTA PEL RECICLATGE I EL DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE

Dimarts, 20 de desembre, els alumnes d’ESO i de Serveis Comercials van realitzar dos projectes sobre el reciclatge i el desenvolupament sostenible: agenda 2030.
D’una banda, el projecte Reciclar, reduir i reutilitzar del primer cicle de l’ESO tractava sobre el reciclatge i tenia l’objectiu que els alumnes entenguessin la necessitat de reciclar i donar un segon ús als materials. I de l’altra, el de segon cicle i de Serveis Comercials, Desenvolupament sostenible proposava la realització d’un tríptic defensant i motivant la implicació de la població en un dels objectitus proposats pel Desenvolupament Sostenible 2030 de la UE, tot fent una proposta d’implementació al seu entorn immediat.
El resultat final serà exposat als passadissos de l’institut i les tres iniciatives més votades es duran a l’Ajuntament de Piera com a proposta d’implementació al municipi.

Projectes-22 (ESO-SCOM)