L’INS GUINOVARDA CELEBRA LES FESTES DE PROMOCIÓ

Dimarts, 27 de juny, l’institut va celebrar en les seves instal·lacions les festes de promoció de l’alumnat de quart d’ESO, de segon de Batxillerat, de CFGM i de CFGB. Familiars, amistats i professorat van omplir una de les zones del pati per assistir a la graduació dels estudiants.
La directora, tutors/es, coordinadors/es i alumnes van dirigir unes paraules als assistents. Després de les intervencions, l’alumnat amb unes qualificacions d’excel·lent van rebre una menció especial i després tots els graduats van pujar a l’escenari a recollir el diploma, l’orla i un obsequi.
No van faltar les actuacions musicals dels alumnes de quart d’ESO, els vídeos de cada promoció i la cançó Som del Guinovarda. Per cloure aquesta jornada tan emotiva, l’institut va convidar a un pica-pica a tots els assistents.

Festa de promoció 19-23 (4ESO)

Festa de promoció 21-23 (2BATX, TAPSD, SMX, SCOM)