ALUMNES DE QUART D’ESO ARRIBEN A LA FINAL DE ‘PINTA LA MARATÓ’

Els alumnes de l’optativa d’Educació Visual i Plàstica de 4t d’ESO van ser finalistes al concurs de dibuix “Pinta la Marató”.

Els mitjans de la Corporació de Mitjans Audiovisuals i la Fundació La Marató de TV3, juntament amb el Departament de Drets Socials, convoquen el concurs amb l’objectiu de fomentar la solidaritat i el coneixement dels joves sobre la salut cardiovascular que centra La Marató 2022.

A classe, cada alumne va crear una proposta individual que va presentar i defensar davant dels seus companys i companyes. Entre tots, van escollir el dibuix de la Carolina González de 4rtD per realitzar-lo en el format de mural (1 metre x 2 metres).
Durant diverses sessions, varen dur a terme l’elaboració del mural que va combinar diferents tècniques artístiques com el collage, el carbonet i els pastels.

Pinta la Marató-22 (4ESO: VIP)