LA MARATÓ DE TV3 I LA SSIR

Durant el mes de desembre, els alumnes de 3r d’ESO, Batxillerat, Serveis Comercials, CFGM i PFI van rebre unes sessions de difusió sobre la salut sexual i reproductiva, organitzades per la Fundació La Marató de TV3.
Diferents professionals de la salut, a partir dels testimonis de diferents persones, van apropar-los a la realitat mèdica i humana que envolta la SSIR.
L’alumnat va conèixer de més a prop les patologies i complicacions relacionades amb l’aparell reproductor, la medicina reproductiva, i les vinculades a l’embaràs i el part, entre d’altres.
Amb aquestes xerrades es va voler sensibilitzar sobre la prevenció en l’àmbit sexual i reproductiva i conscienciar el jovent, especialment les noies, sobre el fet que la SSIR té un efecte al llarg de tota la vida i que la salut sexual és un estat de benestar físic, mental i social en relació amb la sexualitat i que tot ha de tenir un enfocament positiu i respectuós, sense cap tipus de coacció, discriminació i violència.

Marató TV3-23 (3ESO, BATX, CFGM, CFGB, PFI)