GUINOVISIÓ S’APROPA A LA TV

Els dies 13 i 20 d’octubre els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa Guinovisió, espai audiovisual, van participar en dues sessions, on l’Oriol Julià, exalumne de l’institut, els va explicar com es realitza un fals tràiler. El primer dia els alumnes van realitzar la fase de gravació i de muntatge per grups i el segon, l’Oriol el va aprofitar per donar-los consells per millorar les edicions dels vídeos.
Aquesta activitat va servir perquè els alumnes descobrissin el món audiovisual i s’apropessin al de la televisió des d’aquesta optativa. I a més a més, fou una experiència molt enriquidora.
L’Oriol Julià va cursar els estudis d’imatge i so (CFGM) i d’edició d’imatge i vídeo (CFGS). Actualment, té la seva pròpia productora Cosmos Productions i el seu pròxim objectiu és estudiar a l’ESCAC de Terrassa.

Guinovisió (3ESO)