FUTBOL FLAG AMB ELS PIONERSLH

L’alumnat de 3r d’ESO i de SCOM de l’Ins Guinovarda va gaudir durant dues sessions de la presència d’un entrenador professional de Futbol Flag, l’Alexander Durazo.
L’entrenador dels PionersLH va venir a realitzar dues sessions amb cada grup per conèixer aquest esport i aprendre, de la mà d’un professional, recursos de primer nivell sobre la tècnica, la tàctica i l’estratègia i una sèrie de valors d’un esport en què no hi ha contacte físic.

Aquestes sessions també van servir perquè l’alumnat practiqués l’anglès en una situació real, ja que tots els coneixements sobre aquest esport de pilota es van realitzar en llengua anglesa.

L’Ins Guinovarda va agrair a l’Alexander Durazo la seva entrega, empatia, participació i vinculació amb el projecte, al club PionersLH per promoure la pràctica d’un esport que té molt de futur i a l’Erik Aylagas, alumne del centre i jugador d’aquest club, entrenat per l’Alenxandre, que va poder contactar amb l’entrenador i d’aquesta manera tenir la possibilitat de rebre aquests aprenentatges sobre el Futbol Flag a l’institut.

Futbol Flag (3ESO, SCOM)