Visita al castell de Piera amb 2n d’ESO

La pandèmia ha dificultat la realització de sortides durant aquest curs. Tanmateix, l’alumnat de 2n d’ESO ha pogut fer una visita al castell de Piera.

Es tracta d’una iniciativa projectada per a ser portada a terme en diversos dies, atès l’elevat número d’alumnes en aquest nivell i la situació sanitària que vivim. Així doncs, seguint criteris organitzatius i garantint al màxim la seguretat de l’alumnat assistent, la visita al castell de Piera es va realitzar durant el divendres, 26 de febrer i el dilluns i dimarts següents, dies 1 i 2 de març.

La sortida va ser dissenyada en dos blocs. El primer va consistir en una visita guiada entorn al conjunt arquitectònic del castell de la vila de Piera, pel qual vam dividir l’alumnat en dos grups. Així, uns van fer el recorregut guiat mentre uns altres realitzaven les activitats desplegades, ambdós grups seguint torns.

La segona part de la sortida va consistir en la realització de diversos jocs d’educació física, els quals es varen portar a terme al l’esplanada del cementiri local. Es van estendre durant més d’una hora.

2nESO_CastellPiera