INTERNET SEGURA ENTRA A LES AULES DE PRIMER D’ESO

La primera setmana després de les vacances de Nadal, l’alumnat de 1r d’ESO va assistir a la xerrada Internet segura, impartida pels Mossos d’Esquadra.
Els nois i noies van debatre sobre Internet, el perill que tenen les xarxes socials, els jocs i quines són les edats recomanades per jugar-hi, el codi penal…
Durant les xerrades, se’ls va conscienciar que tenen uns drets i deures a la xarxa i unes mesures de seguretat que cal que tinguin presents a l’hora d’utilitzar les noves tecnologies.
L’alumnat també van poder comprovar, amb la projecció d’alguns vídeos, la seva vulnerabilitat i que poden ser víctimes si accedeixen a continguts il·legals, inadequats o nocius com, per exemple, els jocs en línia.
L’objectiu final d’Internet segura va ser promoure la seguretat en l’ús d’Internet per part dels menors.

Internet segura (1ESO)