ELS ALUMNES DE PRIMER D’ESO VIATGEN A LA PREHISTÒRIA

Dins la unitat didàctica de la Prehistòria i després d’haver après com i on vivien, què menjaven, a què es dedicaven…, els alumnes de primer van aprendre de primera mà com era l’art prehistòric a través de pintures i escultures d’aquesta etapa realitzades per ells. El primer que van fer va ser la base de fang simulant una paret de roca. Un cop seca, a Visual i Plàstica, elaboraren la pintura. Només utilitzaren els colors d’aquell període i dibuixaren les figures típiques d’aquella època prehistòrica.
Per completar aquesta unitat didàctica, visitaren l’Abric Romaní, on practicaren la caça amb llances i arcs i elaboraren figures de ceràmica, entre les quals cal destacar les Venus, unes estàtues femenines d’aquest període.