EL PLANETARI POLARIS ENVAEIX L’INS GUINOVARDA

Dijous, 9 de desembre, els alumnes de 1r d’ESO i un grup de 4t d’ESO van explorar l’espai a partir de les projeccions realitzades dins un planetari mòbil i d’una sessió d’imatges en 3D.
Al planetari, els van explicar què és l’Astronomia i el caràcter pràctic que sempre ha tingut a l’hora d’ajudar els mariners, els pagesos… Amb la projecció, els alumnes van contemplar de molt a prop les constel·lacions, el sol, el sistema solar i els planetes. També van descobrir que alguns personatges de Harry Potter han donat nom a algunes estrelles.
El taller 3D es va centrar en el sistema solar i en les distàncies i mides dels diferents planetes. Amb les ulleres 3D, van conèixer tots els elements del sistema solar amb la visualització de fotos reals fetes per satèl·lits.