EL GUINOVARDA EXPOSA UNS CADÀVERS EXQUISITS

Cadàvers exquisits és un projecte realitzat amb els alumnes del primer A i B de l’ESO. Els alumnes van fer uns dibuixos, els van retallar i en va deixar només una part. El següent pas va ser enviar-los a uns altres centres que els van acabar. Després ells van fer el mateix amb els que van rebre.
Des d’aquest projecte, impulsat per les professores Kira Pedrós, de Ciències Socials i Ana López, de Llengua castellana, l’alumnat van conèixer el surrealisme, els seus autors i aquest joc que van crear els dadaistes per a la creació en grup.
Els Instituts que van participar en aquest projecte de l’INS Guinovarda van ser alumnes de 1r i 3r d’ESO de l’INS Pla de l’Estany (Girona) i de l’INS Cardener (Bages).
El resultat d’aquesta iniciativa artística ha estat una exposició de les obres acabades pels centres participants.