ELS JOCS FLORALS I ELS TRACTA’M DE TU PREMIEN ELS ALUMNES DE L’INS GUINOVARDA DE PIERA

El passat dijous 21 d’abril, va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis IX Jocs Florals i IV Tracta’m de tu al Teatre del Foment de Piera. L’esdeveniment es va iniciar amb l’actuació musical de la Nuna de l’Aula Municipal de Música i la presentació de les pubilles del municipi.
En aquesta edició, els alumnes del nostre institut van obtenir diversos premis en els dos certàmens. En la categoria de prosa, la guanyadora va ser Joana Vear amb el relat Tot és possible. I en la de poesia, Raúl Rodríguez i Ana Media foren uns dels finalistes amb els poemes Xocolata i Un Sant Jordi diferent. El jurat va atorgar els tres primers premis a Paula Sánchez, Mencía Cardena i Laia Esteve pels poemes Por, Solitud i La dansa de la vida, respectivament.
Els guanyadors del premi Tracta’m de tu va ser concedit als grups formats per Irene Guillén, David Pérez i Alba Pujol de 3r d’ESO i Martí Vear, Derek Paulí Moral Arnau Martín de 4t d’ESO. També hi va haver un grup finalista de 3r d’ESO compost per Carolina González, Carla Matoses, Áfrika Sánchez i Alba Valero,
Aquest curs es va recuperar l’acte de manera presencial i així es va poder reconèixer personalment el bon treball dels participants en tots dos certàmens.